joi, 28 iulie 2011

Calendar

Sarcasmul nu îmi iese în zilele de vineri. Dacă stau bine să mă gândesc, multe alte lucruri nu îmi ies, câte unul pentru fiecare zi a săptămânii:



Luni iar nu ştiu unde mi-am lăsat ciorapii, nu de alta, dar duminica îmi place să umblu doar într-un ochi dus de la colanţi.

Marţi cred am bătături în coaste de la degetele pe care ţi le-ai plimbat pe mine luni, în timp ce erai cu un ochi pe ceas şi cu altul departe.

Miercuri te pregăteai să pleci, era prea mare graba ca să înţeleg de ce îmi spuneai că nu o să-mi sune telefonul joi.

Joi nu am găsit niciun motiv să mă întorc pe-o parte, am rămas mai departe în pat, grea de un zâmbet pe care îl visasem.

Vineri am pierdut şirul, m-am întâlnit cu prietenii tăi la metrou la Unirii şi mi-au spus, în timp ce schimbau magistrala, că mi-au crescut prea multe rădăcini în palmă.

Sâmbătă m-am îndoit de tine şi m-am lepădat a treia oară-şi definitiv- de tot ce îmi lăsasei: tricoul nespălat de pe maşina automată cu opt programe diferite (deşi niciodată nu folosisem mai mult de unul) şi discul cu Leonard Cohen.

Duminică…duminică…în ce zi suntem azi?


Un comentariu:

  1. azi sigur e duminica; mi-a spus mie cineva:)
    pozele de aici sunt incredibile, ca de altfel si locatiile;
    weekend fain-ce-a mai ramas din el:)

    RăspundețiȘtergere