marți, 12 iulie 2011

Erà




De ce nu vii să îmi mai zgârii măcar puţin cohorta de îngeri păzitori? De ce nu te prefaci că pleci apoi, de ce nu-mi scrii cum o făceai când încă existau pe pământ liote arămii de anonimi?

Lucrurile nu au fost întotdeauna aşa, vaste şi străine: ştiam să ne mângâiem fiecare plăsea a minţii noastre tinere şi nesubjugate de manualele cu poze despre Facerea Lumii.

Trăiam încă în „ce-ar putea să fie”, în poveşti cu rapturi adevărate- damfurile bordelurilor şi legendele seraiurilor turceşti nu ne puteau ajunge. Şi nu aveam gustul acesta ieftin al toropirii pe-o singură gamă de la prea multă amnistie. Eram sinceri când ne întorceam din visare şi iubeam sfârcurile vreunui gând pervers de la atâta sudoare a îmbrăţişărilor.

Nimic nu părea excesiv când îţi ceream să te deghizezi în poveste şi să fii fără de final…



3 comentarii:

  1. a trebuit sa rotesc monitorul:))
    mai aveam si alte variante, dar asta mi-a venit prima.
    placut surprins ca mai scrii; eu credeam ca ai renuntat:) e bine ca ma insel.
    zile placute lipsite de soare puternic:D

    RăspundețiȘtergere
  2. :) multumesc.
    si eu credeam ca am renuntat, sincera sa fiu...desi nu as vrea; n-am mai avut timp, nici dispozitie... sau daca le aveam, faceam eu cumva sa le omor din fasa...
    sper sa imi mai revin putin vara asta :)

    soare frumos so tie.

    RăspundețiȘtergere
  3. stiu cum e; doar ca la mine lenea era cea care ma impiedica de multe ori sa fac ceva:)
    si mi-am promis sa nu fac compromisuri;
    inspiratie maxima:D si ne auzim.

    RăspundețiȘtergere