joi, 21 iulie 2011

Unii, alţii…



Unii oameni zâmbesc frumos, unii dau bine în fotografii, iar alţii înjură în trafic.

Unii au părul creţ, alţii stau până târziu în baruri; unii poartă tocuri cui ca să nu îi ajungă privirile răutăcioase.

Alţii au icoanele bătute în cuie deasupra patului ca să se ferească de molii, iar unii sunt pur şi simplu nefericiţi.

Unii citesc, alţii spală vasele prin bodegi, unii au părul numai cârlionţi, alţii visează să fie hidronauţi.

Unii fac prea mult sex, alţii prea puţin, important e că fiecare are treaba lui.

Unii nu beau cafea de dimineaţă, alţii nu beau cafea deloc, unii se îmbată, alţii sunt femei.

Unii cred că le stă bine fumând, alţii au înţepături în inimă de fiecare dată când fumează, important, domn’le, e că lumea asta încă nu a pleznit. De fericire, zici?

Unii dorm neîntorşi, unii nu apucă să doarmă, unii sunt defectivi de plural, iar alţii înoată. Unii sunt graşi, alţii nu, unii plâng, iar alţii plâng doar pe ascuns.

Dar, de cele mai multe ori, şi unii şi alţii stau de acceeaşi parte a mesei şi se miră. Atât: se miră…



4 comentarii:

  1. Unii ne (in)canta, altii stau si asculta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. observ, sau poate mi se pare, o repulsie fata de marele oras, fata de cei care-l populeaza si mai ales fata de obiceiurile lor.
    sau poate doar mi se pare, asa cum spuneam:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu m-am gandit neaparat la asta cand am scris..m-am gandit la cat de diferiti suntem si la cum ajungem, aproape la voia intamplarii, sa fim fiecare in alt loc si, totusi, sa ne intalnim cateodata..un fel de "that's life and that's about it". nu vroiam sa critic nimic, doar observam..

    RăspundețiȘtergere
  4. ma gandeam eu; de fapt asta e frumusetea vietii:doua persoane care nu s-au intalnit vreodata, stand fata in fata, studiindu-se, folosind cuvinte masurate; emotia inceputului de orice fel nu se poate cumpara, pentru toate celelalte exista mastercard:D

    RăspundețiȘtergere