marți, 14 septembrie 2010

N-am nimic. Sa-ti spun. Dar am atatea de tacut!...


Azi mi-am tradat umbra. Si m-am cocosat sub greutatea tuturor catedralelor pe care nu le-am inaltat la timp. Frica mea a nascut monstri care mi-au calatorit in luntrele lor din piele de om pana in orbite.

Am doar senzatii. Senzatia ca mi se innoada lumile si mi se scufunda talamusul in ceata unui abur de cafea sorbite printre oameni cu jumatate de cap si cu sferturi de inima. Nu-mi revine decat atat cat mint in ziua asta care incepe la ora 12 cu un “Nu vreau sa ma dau jos din pat” si se termina cu “As vrea sa pot dormi”.



Imi da in copt ideea asta pe care nu o numesc de teama sa nu-mi scape. De fapt, mi s-a imbolnavit de peritonita gandul si nu vreau sa-l injumatatesc trecandu-l prin aer si apoi prin gura altora. Cred ca sunt egoista cu necuvintele si poate de-asta nu mai rostesc nimic cu voce tare de fata cu zidurile sau cu manastirile. N-apuc sa le conjug nespusul pana la capat ca ma si trezesc amputata de-o diateza. Mai rau e atunci cand n-am persoana.

In zilele cand nu-mi vorbesti… 

4 comentarii:

  1. are asa o voce morrissey:)
    am vazut eu ca te-ai mutat, dar nu prea am mai avut timp sa trec nici pe la tine, nici pe la ceilalti. o sa rezolv asta, dar dupa ce-mi iau laptopul din service:))
    see you pa pa

    RăspundețiȘtergere
  2. :) ma bucur ca mai aud de tine si ca ti-am gasit si blogul...din nou. nu mai stiam pe unde mai scrii :D

    pe curand.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ciudate cuvinte impletesti tu cu o dezimvoltura difuza...
    Incerc sa te caut in puterea mea de a intelege, dar de fiecare data ma ratacesc, ti-as cere mana in acest intuneric, sa-mi arati scanteia ce-ti poarta pasii spre undeva, dar... ma simt niciunde...
    si totusi ploua cu zambete inverse...
    ce rece-i aceasta ploaie... nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  4. In ultimul an am inceput sa vad optimism in cele mai triste piese. Incerc atitudinea africanilor, reflectata si de muzica afrobeat. In melodia The Smiths nu reusesc...

    RăspundețiȘtergere