vineri, 10 septembrie 2010

So, "take another little piece of my heart"...


Janis Joplin - Piece Of My Heart




Motto:  “Caci toata viata omului printre semenii sai nu-i nimic altceva decat o lupta pentru a pune stapanire pe urechea altuia.” Milan Kundera


Tu te-ai cam tutuit cu viata prin unghere, nu-i asa? Am impresia ca am prea multi plamani ca sa respir un aer insuficient si o spun cu usurinta cu care ti-as spune ca mi-am pus la uscat pielea in agrafe si am sperat sa nu o mai recunosc ca fiind a mea dupa aceea.

Te-as ruga sa nu parchezi si azi peste sufletul meu. Daca nici atunci cand rasul imi e atat de aproape de nebunie si cand vorbesc piezis despre mine (da, imi e bine, de ce intrebi?) nu ne dam seama ca o data la o mie de taxiuri se-ntampla chiar ca destinatia sa nu mai conteze, cand o sa ajungem sa ne si odihnim putin?

Mi-e dor sa insir cuvinte care incep cu A si sa-mi treaca prin cap numai Artere, Astenii, Atentate si Atentie! Avem Arcadii. Aviz Amatorilor.

Cred ca stim amandoi ca septembrie nu imi vine manusa…



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu